Tuesday, January 15, 2013

Dua kosong satu tiga

2013 sudah bermula. Hari ini punyalah sibuk sampai dah dua minggu baru perasan dah masuk 2013 woih! Gua nak highlight satu je pasal tahun 2012. Ingat 2012 ingat kalendar Mayan. Bukan Maya Karin, itu awek gua lu jangan sebok2~

2012 menyaksikan pelbagai filem tentang kiamat dah tersembur kat panggung wayang. Yang paling mendapat sambutan yang "2012" tu lah. Lakonan Sarip Dol & Halimah Jongang. Gua bukannya kenal sangat retiss2 neh. Player bola gua tau lah.




Pointnye satu je, dah dapat anak nanti gua akan tunjukkan filem ini kat anak2 & seterusnya cucu2 & cicit2 gua. "Abah salah satu mangsa terselamat dalam bencana 2012 neh"..wakaka..


Adios!

p/s: Selamat mencuba!

3 comments:

Razil Tahir said...

motif sangat nak cakap kat anak cucu camtu... huhuhuhu hahahahaha

kelakar la.. tak terfikir plak..

iu-hazirah said...

salam perkenalan
done follow

iu-hazirah said...

salam perkenalan
done follow

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yang menarik

Cube klik sikit