Monday, December 31, 2012

Realiti dan kehidupan


Apo nak dikato laie? Gambaq ni pun dah cukuip menceritakan segala-galanya nak habaq kat hangpa2 semua. Walaupun gua hati batu dengan pakej ayaq mata berlian, gamba neh buleh bikin sedih woo. Kejadah apa bahasa gua pakai tunggang langgang macam neh gua pun taktau ler.

Syukurlah kita dapat hidup dengan mewah walaupun sering merasakan kita tak pernah cukup. Sekurang2nya kita masih bertuah berbanding realiti di India ini. Kome tak percaya pegilah India tengok sendiri. Ini bukan kebetulan, memang ada & banyak yang camni. Kalo kome jumpa, amik gamba, share. Nilai kemanusiaan itu tidak mengira agama, bangsa, negara mahupun warna kulit. Kulit buaya tak termasuk.

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yang menarik

Cube klik sikit