Friday, December 30, 2011

Khairy Jamaluddin, Maskulin dan 15 Malaysia

MASKULIN edisi Januari 2012

Memula gua ingat nak letak tajuk entri ni "Antara kau dan aku".Heh. Kepala bana kau. Gua bukan nak pomot buku ni. Gua pun tak pernah beli pun buku ni. Baik gua beli topup kol awek gua.

"KJ- Si Genius yang suka berjenaka"..hihihihi..lawak siot. Entah ape la yang dibebelkan pasal menantu Pak Lah dalam buku ni gua tak tau. Kalau korang nak tau, pigi beli daa..

Sekarang KJ jadi cover MASKULIN pulak ye. Hihi. Jarang orang politik jadi cover pelaris buku-buku camni.

Gua agak kesian juga bila Ketua Pemuda PEKEMBAR ini tak dapat jadi menteri. Kes pertama kali dalam sejarah!! Iye, dia bukan "orang" Pak Jib tapi dia "orang" Pak Lah. Itulah Malaysia, it's all about kerani and kroni. Gua merepek pun peduli ape gua.

Sebelum ni KJ pernah berlakon dalam filem pendek 15Malaysia yang bertajuk "Meter" arahan Benji Lim.




Untuk filem-filem lain sila ke laman rasmi 15malaysia.com


p/s: Kekadang gua suka jugak YB ni. Berjiwa besar!

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yang menarik

Cube klik sikit