Monday, December 5, 2011

The 100th: Mekasih daun keladi

Alhamdulillah. Followers blog cikai ni dah mencapai angka yang ke-100 tanggal 3 Disember 2011 setelah kira-kira 5 bulan berblog dan cool blog. Gracias asta la vista bebeh kepada hangpa semua yang sudi jengah blog gua ni sesekala. Sesungguhnya jasa kalian tak dapat gua balas. Gua balas kat shoutbox boleh la.

Walaupun dalam cuti, tapi gua agak sibuk jugakla dengan hal bisnes gua. Janji dengan Maicher pasal entry tu pun entah bila nak buat entah.

Blog Kak Pah
Apapun, terima kasih kepada follower yang ke 100 blog hampeh gua ni iaitu Kak Pah Laling, pemilik blog Scarlett's Petals. Jom terjah blog beliau sama2 di http://scarlettj1.blogspot.com/. Adios!



p/s: Mari klik-klik dan kluk-kluk bersama Nuff gua jom..keh3

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yang menarik

Cube klik sikit