Tuesday, November 29, 2011

KOSMO kepala bana

Ape plak pero**l bersiri neh??

Harimau Muda malukan negara?? Kalau gua player Malaysia, memang gua buat kecoh sikit pasal KOSMA duk melalak pasal ni. Bikin kecoh la kat Twitta ka Fesbuku ka. Ape kejadahnya buat ulasan macam tu? Engko si wartawan penjahat yang malukan negara lah. Puiii!!~

Memang penyokong lalang. Ade ke patut cakap camtu. LIMA perlawanan kompetitif tahap tinggi dalam masa 11 hari. Ulang suara, LIMA. (Indonesia, Myanmar, Indonesia, Syria dan Bahrain) Boleh bayang tak macam mana penatnye depa? Ditambah lagi dengan skuad tempang dan striker kayu. Ape boleh buat?? Barca pun boleh kena lunyai. Depa bukan robot beb.


Kalau frust pun tak payahla nak tulis camtu sekali. Apelah kepala bana KOSMA nih. Gua pun tak paham. Gua nak memekak sini takde orang baca pun sukati gua la. Blog gua. Sultan bola ape tau?

Komen gua pasal semalam? Selepas Nazmi Faiz dan Affizie Faisal terpaksa dikeluarkan sebab injured, Harimau Muda totally out. Midfield hancuss. Ditambah dengan perisa tambahan yang menyelerakan nafsu Bahrain, iaitu Irfan Fazail pun injured tapi tak dapat ditukarkan sebab dah cukup limit 3 player (Gua bagitau kat penyokong lalang je takut2 depa taktau), bye2 London 2012 jela jawabnya.


Lagi satu, ape yang Thamil Arasu buat semalam? Baik bagi gua main. Bla..bla..bla..bla..


p/s: Editor pun sama je bangang. Bak kata otai2 Sokerleaks, memang kepala bana~

4 comments:

Wadi AR said...

betol. gua sokong. itu menjatuhkan lagi player malaysia. bangang jugak

namumora akime said...

tula kan..entah pape la

Ridzwan Mohamed said...

pelik jugak dgn tjk die tu.dlu mase skuad senior vs singapore utk kelayakan world cup dlu tu bkn maen berapi lg ayt die.ykn gile bole menang

namumora akime said...

biasa la..ayat pelaris jualan..dah tak kira dah sensiviti orang lain..hadoi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yang menarik

Cube klik sikit