Monday, August 29, 2011

Sir Lamb Mart Hurry Rare Year!



Pada kesempatan ini, gua menyusun perabot rumah gua dengan sepuluh jari, memohon ampun dan maaf serta duit raya sekupang dua, sekiranya ada kesalahan tatabahasa, keterlanjuran apa-apa (err..ayat bahaya~) , sepanjang gua tulis blog cikai ni. "Maapkan gua dari ujung bulu ketiak sampai bulu kaki" -bukan gua yang cakap, tapi jari gua yang taip.

Terima kasih daun keladi, kalau ada ubi keladi pun best jugak buat gulai. Gua suka. Terima kasih kepada pengunjung blog gua yang sama2 merapu meraban merepek bersama2 gua. Gua sayang lu olang! Mmmuakhhhss!! Nanti lu kasi gua angpau baru ngam ho.


:: Selamat Hari Raya Aildilfitri Maaf Zahir & Batin ::



p/s: Kepada fan2 ManU, cepat mintak maap ngan gua. Kalo tak gua bedil

3 comments:

Mia Liana said...

selamat hari raya aidilfitri dari mia sekeluarga

Princess Icha said...

slmt hr rye....
jgn lpe fllow icha ok..tq ;)

http://www.ichagurlz90.blogspot.com/

namumora akime said...

@Mia Liana
selamat hari raye aidilfitri utk kamu juga :)


@Princess Icha
selamat ari raye..ok,da polo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yang menarik

Cube klik sikit