Sunday, August 21, 2011

Jam raya gua

Gua dah lama berkenan kat benda gila punya mahal ni. Gua rasa serba salah nak buang duit mekap kereta gua ke nak buang kat benda alah ni. Korang kenal tak Sebastian Vettel & Mark Webber? Ala, jiran gua kat kampung la tu. Sekarang ni femes bawak keta laju Red Bull.

Takkan tak kenai kot? Lantak pi la korang. Apesal gua sibuk2 hal diorang pulak? Sebab gua jeles diorang jadik model jam yang gua suka. Casio Edifice.

Sebastian Vettel & Mark Webber (Edifice icon)
Bagi orang tak berduit macam gua dapat pakai benda alah ni memang kembang-kempis. Memang tak salah kalau nak berlagak pakai jam gila punya mahal ni depan bapak mentua korang.

Gua hangin jugak bila gua beli jam Casio murah yang sepuluh ringgit punye pastu anak murid gua kat sekolah bagitau, "Cikgu, jam cikgu sama dengan saya. Saya tau cikgu beli kat mana, sepuluh ringgit kan cikgu?" Peh, tak panas muka gua? 

Dahla sebelum tu dah kena dah, "Cikgu, handset cikgu pakai sama macam saya la." Peh, dasat betul budak2 zaman skang. Budak2 nak watpe pakai E63? Gua nak online je. Usha2 awek skali.

Oleh sebab gua rasa tercabar dengan kata2 itu, gua pun berhajat nak beli jam yang gua idam2kan. Ape lagi, Casio Edifice la.


Memang jam ni gila punya mahal. Mane ade soplo hengget der. Mau 3 angka beb. Bagi orang poket kecik macam gua, soplo hengget pun bleh idup 2 hari beb. Gua usha2 jam kat kedai & lastly gua berkenan kat Heliza Helmi. Opps, salah topik. Gua berkenan kat Casio Edifice siri model EF-517.

Jam raya gua

Setelah memikirkan yang gua takde bebanan belanje awek, anak2 atau papepun selain kereta gua, gua angkat la ini punya jam. Inilah baru kehidupan seorang lelaki macho macam gua.Keh3.

Buat ape habis duit kat awek? Last2 clash jugak,keh3. Kawin jela teruss. Gua kesian tengok member2 gua abis duit kat awek je. Pehal gua merepek? Sukati la blog gua~

Ape? Tak caye gua angkat ini jam? Baru je petang tadi gua angkat. Jam raya beb. Keh3.

Jam baru gua. Kebanggaan nenek moyang
Haa, gua mane ade tipu meh. Ini betul2 punya. Sorila gambau blur sebab kamera gua jenis cikai. Harga? Korang Google jela yep. Gua kena pose lagi sbulan kot. Memang raya sakan gua tahun ni. Lagi raya sakan bila peruntukan raya dari abah gua diluluskan nanti. Aminn~


p/s: Jom pose lagi sebulan~

4 comments:

syira kiEYrana said...

habislah duit blanje mekap awek ye...

namumora akime said...

haha..xpe, da kasi mekap dah kat workshop ritu :p

emy zulaiha said...

haha budak2 zaman sekarg mak bapak sume kaye. sebab tue la kecik2 da pakai brg2 yg kite da tua2 baru pakai.haha zaman da berubah...=)

namumora akime said...

haha..tula pasai..cikgu2 jugak la kena tempias ye tak..LOL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yang menarik

Cube klik sikit