Thursday, August 18, 2011

Baddrol Bakhtiar & Wan Zack Haikal sasaran Wigan


 

Ini bukan publisiti, tapi ini makluman. Sekadar perkongsian dengan rakyat Malaysia Tanah Tumpah Darah yang masih demam dan tergila-gilakan bola sepak Malaysia. Kalau dulu, takde nak kenal pun player2 Malaysia ni. Yang hensem2 macam gua barula nak kenal. Ape nama si kembar tu? Gua dah lupa. Yang kawin dengan artis tuu. Haa, standart player bola kita skang ni dah tahap tinggi dah. Orang dah banyak pandang dah. Err..dari segi hensem & kawin ngan artis ke? Takde, aku melawak aje. Sori bro Aidil & Zaquan. Jangan hack FB gua sudah.

Baddrol Bakhtiar (Kedah)


Korang tengok tajuk ni pun dah naik hantu dah. Tak ke meroyan si Baddrol ngan Wan Zack tengok entri aku ni?Kah3. Kalau sebelum ni kita dikejutkan dengan berita striker mantap negara, Safee Sali the legend dikhabarkan dirisik kelab liga Jerman [baca sini]. Ada ura-ura mengatakan kelab itu adalah FC Cologne. Lupakan, kali ni kisah Baddrol & Wan Zack pulak.

Wan Zack Haikal (Harimau Muda A)

Ini bukan main-main. Korang bleh usha2 pasal Wigan offer trial selection selama 2 minggu dekat Baddrol [baca sini] &Wan Zack [baca sini]. Kalau korang malas bukak jugak, tengok gambar yang aku letak kat bawah ni.

Ini Baddrol Bakhtiar punya

Ini Wan Zack Haikal punya


Ini plak dari web eyefootball.com



p/s: Selamat berjaya kepada Baddrol & Wan Zack! Maa....Lay.....Siaa!!! Aumm!!(Ultras)

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yang menarik

Cube klik sikit