Friday, July 8, 2011

Diam lebih baik :)

Nak like ke tak? takyah....

Posting kali ini sangat geli bagi aku. Bukan nak salahkan admin yang buat fanpage kat atas tu. Tapi aku merasakan diriku ini yang geli.  Tengoklah tajuk dia, "Saya suka dia, tapi saya takut dia tak suka saya". Hmm..aku pun macam tu jugak. Aku suka dia, tapi aku takut dia tak suka aku. Takut gila. Takut kalau2 dia menjauhkan diri dari aku. Yelah, sapelah aku ni. Tapi kalau dia suka jugak aku, memang terrrbaekk!! kih3. Sori, ter'over' pulak. 

Aku takut kecewa je. Oleh itu, diam lebih baik. Hanya senyum, tak perlu kata apa2 :))))))))

Tak nak jadi gini

p/s: aku suka kau..oh Honda Civic <3 <3 <3

7 comments:

Anonymous said...

yup..diam tu lebih baik....lebih baik sukakan dia dlm diam...itu mnunjukan iman anda hebat..sbb anda mampu melawan nafsu anda sndiri~

Naif Mustakim said...

iman saya masih nipis..doakan semoga iman saya menjadi seperti kata2 anda itu..insyaAllah..tq :)

Anonymous said...

insyaALLAH.sama2.=)
tahap keimanan seseorang itu sudah pastinya ada turun naik sebab kita hanya hambaNYA yg lemah.hanya 1 sahaja senjata yg terdekat dgn kita sebagai seorang hambaNYA yg kerdil,senjata itu xperlu dibeli dan xmembahayakan iaitu dgn cara berdoa.sentiasalah memohon doa dripada ALLAH semoga iman kita semakin baik dari hari ke hari~

Naif Mustakim said...

terima kasih..masih banyak yg saya perlu pelajari & saya masih dalam proses belajar..semoga dipermudahkan segalanya..aminn :)

Anonymous said...

sama2.insyaALLAH.mudah-mudahan ALLAH mmpermudahkan urusan hambaNYA..
AMIN~

cik syira said...

n

namumora akime said...

n?ape?..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yang menarik

Cube klik sikit