Wednesday, June 15, 2011

Reborn

err..20 tolak 5 okeh

Orang lain buat blog, aku pun nak ber-blog juga. Nah, amik kau! tanggal 15 Jun 2011 maka lahirlah zuriat eksklusif pertama aku dengan nama "namumora de akime". Ape maksud tuu? Ehem2! haa..bukan ada maksud pape pun sebenanye.Okela, ni den nak gitau kat hangpa suma..
  • NAMUMORA adalah singkatan nama penuh aku iaitu NAif MUstakim MOhd RAdhi
  • AKIME pulak nama panggilan aku masa blajo kat Jepun dulu (ngade~)..yela, Akim kann..bajet Jepon~
  • Pastu yang ade "de" tu sesaje tambah nak bagi bunyi Sepangyiol cket..heh
Aku dah lama pakai nama komersial konon2 ni. HEHE. Masa kat sekola menengah dolu2. Aku ingat lagi cikgu aku tanya, "Namumora ni jenama ape ye?Dari Jepun ea?" HAHA..lawak tol..cikgu aku ingat itu brand, haiyaa cikgu! Dulu memang kat buku2 aku tulis NAMUMORA aje..Tak tulis nama pun..Sekarang pun lebih kurang je..hehe..begitulah al-kisahnye~

Apepun, sebenarnya aku dah buat blog sebelum ni..itupun untuk bisnes aje..tahun 2008 seingat aku la tapi dah terminate KABOOMM!!..Cuma skang aku mahu berblog balik sekadar isi petrol ke dalam mulut botol. Blogger2 terhebat lelain sila tunjuk ajar ye! peace yoo! ^^

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yang menarik

Cube klik sikit