Tuesday, June 21, 2011

New Myvi 2011

Myvi baru 2011, ataupun orang puteh cakap "New Myvi 2011" masih mengekalkan kapasiti enjin 1.3 liter, walaupun terdapat cakap2 belakang dan mengumpat yang mengatakan Perodua akan mengeluarkan kapasiti enjin 1.5 liter. Gua pun tak tahu sape yang memandai buat cerita panas tu. Gila hapa nak letak enjin 1.5L kat Myvi, baik letak kat keta gua beb, baru boleh beat Evo PDRM.

Lupakan Evo, gua pakai keta buruk je beb. Baik gua simpan duit nak kawin sok. Lupakan kawin, gua nak citer Myvi laa. Myvi baru ni ada 3 variasi iaitu New Myvi SX & EZ Standard, SXi & EZi Premium and SXE & EZE Elegance with full bodykit of New Myvi. Gua pedulik ape dengan variasi2 ni, gua bukan nak beli pun. Nak citer je. Tapi kalau menang teka silang kata hadiah Myvi, gua sebat je. Keseluruhannya Myvi baru ni ada perbezaan dari segi bumper depan, bumper belakang, lampu depan & belakang, serta dari segi interior design yang diperkemaskan dengan carbon fiber.

Gua malas dah nak merepek banyak2, lu olang tengok sendiri ye..Dah beli nanti jangan lupa bayar, kalau tak gua panggil Mail Lambung.



EXTERIOR

Pandangan sisi depan Myvi lama & baru


 Pandangan sisi belakang Myvi lama & baru


Pandangan sisi Myvi lama & baru 


Pandangan belakang Myvi lama & baru 


INTERIOR


 Variasi Standart & Premium


Variasi Elegance


Ruang dalaman: Standart (atas) & Premium (bawah)


Elegance


Paparan meter elektronik (Elegance)

Brochure

Harga

(Kadar Interest New Myvi 2011 dalam lingkungan 3.5% setahun dengan bayaran muka 10%)


p/s: Myvi??hmm..Gua nak tunggu Proton Tuah keluar dulu

4 comments:

zatiey said...

comel lah..like2..hehe

namumora said...

beli la satu..hehe

zatiey said...

haha..lesen pon xde..mcm mne nk bli.huhu

namumora akime said...

hehe..xpe2, buat la lesen copek2 ;p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yang menarik

Cube klik sikit